Mobilya ve Dekorasyon

4 En Lüks Ev Dekorasyonları




Yaş oldu 39,5 :) 2013 5 martta 40 olacak Hala bir gün kendime ait olan çok güzel bir evim,çok güzel mobilyalarım,Rahat ve huzurlu maddi sıkıntılardan uzak bir yaşantım olacak hayali kurar dururum :) Bu tipik bir balık burcu olmanın getirisi sanırım.Zaten balık burçları hayal aleminde yaşarmış.Hayallerimi ablama ve eşime anlattığımda gülerler ölme eşeğim ölme derler:).Ablam Terazi eşimde Koç burcu çok gerçekçiler hiç hayal kurmazlar.Halbuki insan hayalleri ile avunur bir gün gerçek olma umudu beni 40 sene  idare ettiğine göre:). Hayallerimin içinde önce çocuklarım yer alır çook param olur onları alır onlar derken 3 taneler iki kız bir oğlan 9-7- ve 6 yaşındalar kuzucuklarım.Onlarla beraber bir oyuncakçıya gireceğimizi orda onlara ne istiyorsanız alın parası önemli değil diyebilmeyi,ordan çıkınca bir mağazaya giderek onlara en kaliteli en güzel giysileri,ayakkabıları almayı.Ordanda çıkınca güzel bir restorana gitmeyi yok restoranttan vazgeçtim kasarım ben orda kendimi şöyle rahat yemek yiyebileceğimiz çok ender gittiğimiz hep hayalini kurdukları bir yer olsun.Buldum hamburgerci:) ordanda önce 3 boyutlu sinema sonrada hani şu para atılarak oynanılan genelde lüks otellerde,büyük marketlerde olan şişme büyük oyuncakların olduğu yerlere tabi artık saat 9 olmuştur sahibi olduğumuz rahat ve konforlu üçünün de ayrı odaları olduğu büyük plazma tv li havuzlu kendi evimize:).Gördünüz mü hayal kurmak ne güzel bunları yazarken hep ağzım kulaklarımda tatlı tatlı gülümseyip mutlu oldum :) Bazen bu hayallerimi evlatlarımla da paylaşıyorum. Onları bir görseniz o kadar heyecanlanıyorlar ki beni soru yağmuruna tutup;Şunuda alırmıyız anne,Şuraya da gidermiyiz,onuda yeriz,Yerlerinde duramazlar yatıncaya kadar hala kurduğumuz hayaller hakkında konuşurlar çünkü bir gün gerçek olacağına anaları gibi onlarda inanır :). Gece yataklarına yatırırken dahi hala aynı mevzu konuşulur çok mutludurlar ne demişler hayal kurmak yaşamanın yarısıdır.Bırakın onlarda benim gibi hayalci olsunlar şu zor hayatın gerçeklerini kaldıramayacak kadar küçük omuzları var.Fakat şuda var ki aynı zamanda size tezat gelecek ama onlara gerçeği hazmetmeyi,kabullenmeyi fakat asla umutlarımızdan vaz geçmemeyi eğer gerçekten arzu eder ve çabalarsak Allaha dua edersek ve çok iyi birer kul ve insan olursak hayallerimizin belkide gerçek olabileceğini öğretiyorum.Diyelim ki 7 yaşındaki kızım Masal bir arkadaşındaki gördüğü bir şeye sahip olamadığı için ağlıyor,mızmızlanıyor sitem edip bizi fakir anne baba olmakla suçluyor, işte o zaman ona belki çok zengin değiliz onlara arzu ettikleri gibi ve tabi bizimde arzu ettiğimiz gibi bir hayat yaşatamıyor olabiliriz ama! hep birlikte olduğumuzu,birbirimizi çok sevdiğimizi ve onlara daha önceden yaşantılarını gösterdiğim Afrikalı aç,çaresiz ve mutsuz çocukları gösteriyorum hadi şükredelim bakın onların şusu,busu yok ama bizim var demek ki bizde onlardan çok zenginiz, yoksa Allah çok üzülür dediğimde bana sarılıp özür dileyerek hallerine şükrediyorlar.Etsinlerde zaten Hamdolsun Rabbimize bir arada ve sağlıklıyız şükürler olsun.Gerçekleri göz ardı etmeden hayal kurmanın zararı yok gelin şu 22 milyon dolar eden bu kadarını hayal etmeye cahil kalacağım şu dünyanın en pahalı evleri arasında olan malikaneye,eve bakalım,yorumlayalım :)
 Bu resmini gördüğünüz banyonun küçük bir bölümü altaki resimlerde tam boy her yönden çekilmiş resimlerinde var.Jakuzi keyfini bilmem ama içine suyu doldurduk mu çocuklara güzel havuz olur :) Zenginler sakın bana kıro demesin:) Islak zeminlerde kullanılan Ahşap döşeme Banyonun dekorasyonuna hem uymuş,hem kaymaz.
 Öncelikle şunu belirteyim köpekler en sevdiğim hayvanlar arasındadır.Çocukluğumdan bu yana köpeklerimizde olmuştur.Ama şimdi bana bu ikiz yataklar bu ikiz köpeklerin derseniz bende pardon ama YUH derim.Bu zenginlik değil görgüsüzlük olur.Hani sosyetede aç hayvanlar için kıçını yırtan ama hayvanlara değer verdiği kadar sırtından para kazandığı insanlara değer vermeyen sosyete,manken özellikle şarkıcı ve eskilerde oyuncu olanlar vardır bir bilseler arkalarından ne kadar kulaklarını çınlatıyorum.Kimse onların Amiri değil kendi paraları tamam hayvanlar içinde mutlaka biz insanların bir şeyler yapması şart ama insanları görmezden gelerek değil.Birde o insanlar sayesinde ünlü ve zengin olduysanız o suşileri,havyarları onlar sayesinde yiyip,onlar sayesinde Jiplerle dolaşıyorsanız,en lüks evlerde partiler veriyorsanız ve utanmadan sevenlerim değilde hayranlarım diyor ve kendinizi halktan biri olarak lanse ediyorsanız burdan size bir değil iki kere YUH YUH.
 Burası İstanbul Nişantaşında yada İzmir Alsancak taki çok lüks bir ayakkabı mağazası değil bu evin sahibi kadının ayakkabı odası.Bakın tamam hayallerim var ama vicdanımda var bu kadarına sahip olmayı hayal edecek kadar kibirli ve şımarık değilim.Kış günü ayakkabısı delik okula ıslak çoraplarla giderek akşama kadar ıslak çorapla duran, arkadaşlarından utanan eve gelince ayakkabı istiyorum diye cebinde beş kuruşu olmayan ama dünya kadar borcu olan aile ve o çocukları düşünür vicdan yaparım.Hem ben inanınki çevremdeki gerçek yoksullara zor durumda olanlara çok yardım ederdim.Kusura bakmasınlar fakat gözümle görmediğim paranın tam olarak nereye gittiğini bilmediğim kurumlara yardım etmezdim kişilere ve çok sağlam olduğuna inandığım kurumları istisna kabul ediyorum.
 Bu banyonun diğer köşeden çekilmiş bir resmi. Ta köşedeki cam bölümle ayrılmış jakuziyi görüyorsunuz ama bana şu ortada duran ne demeyin inanın bende çözemedim . Heee bir dakika altaki banyo resminde yakın planda gösteriliyor o akvaryuma benzeyen şey fanus gibi duran lavabo imiş :)
 Bakın şimdi şu salona çok dikkat edin uzuuun bir koltuk ve kenarlarında dolap gibi şeyler var karşısında da yanmayan sarımsı bir şömine var değilmi?

 Şimdi aynı salonun diğer açıdan şöminesinin yanarken ki halini görüyoruz. bir kaç resim sonra odadaki şöminenin başka şeye dönüştüğüne şahit olacaksınız. Sabırsızlanıp hızla altaki resimler arasında aramayın lütfen :) diğer resimlere de bakın :)
 Evet az önce bahsettiğim o cam banyo lavobasının yakın plan çekilmiş bir fotoğrafı.
 Buda Mutfaktaki yemek odası bölümü az sonra lüks ama çok büyük olmayan mutfağın diğer resimlerini göreceksiniz. Ama bu resmi yorumlarsak şık ve çok geniş güzel bir masa.
 Eğ yani bu sarayda içinde yüzlerce hatta binlerce Ayakkabısı olan evin hanımının kocasınında bir giyinme,ayakkabı odası olmasın mı. Bu arada ayıp olmasın diye kadının giysi odasını göstermemiş :) eğ düşünseniz ya 2 çift ayak için o kadar ayakkabısı olan kadının koca bedenini giydirmek için ne kadar elbisesi ve giysi odası vardır.Resim karesine sığmadığı için koymamışlardır:) Şimdi sağ tarafta adamın giysileri asılıysa sol taraftaki raflarda kemer,kol düğmeleri,ayakkabılar,kravatlar,papyonlar,saatler,güneş gözlükleri,mücevherle vs vs vardır herhalde.
    
 Burasıda salonun başka bir köşesi.Ortada duran ikiz sehpalar güzelmiş.Karşıda küçük bir şömine var.Aydınlatma görüntü açısından da,ışığı süzmesi açısından da spot lambalarla sağlanmış.
 Bakın ilk baktığınızda size evin mahzeni,şaraphanesi gibi görünür Az monitöre yaklaşarak bakarsanız burasıda evin kadeh odası.Kadehler ve evin pahalı yemek takımları için özel bir oda
 Ortada kadeh görünmemesine rağmen ben buranın evin bar köşesi ,eş dost geldiğinde şaraplarını yudumlayıp  sohbet ettikleri yer olduğunu düşünüyorum.
 Heh işte o müthiş değişimin yaşandığı salona geldik O sarı turuncu arası şöminenin yerinde şu anda sinevizyon sinema izleme sistemine deniyorsa işte ondan var.Olabilir bu bir perde yukarıdan indirilmiştir diyebilirsiniz. Fakat şömineden hiç iz yok perdenin arkasında şömineyi kamufle eden siyah bir kalkan var.Tam karşısında da bir projektör doğru yazmışımdır umarım.Yukarıdan tavandan gizlendiği yerden kumanda vasıtasıyla çıkarılmış kullanıma hazır bekliyor.O perdenin önündeki iki adet deri sehpamı desem pufmu desem onlarda uzaktan göremeyenler için değildir herhalde :)
 Şıp şömine bu sefer loş ışıkların arasından bize göz kırpıyor:)
İşte buda az önce mutfaktaki yemek masası modelini gösterirken bahsettiğim mutfak Küçük ama şık.Bu arada bu evin balkonu çepeçevre tüm evi sarıyor .
En Pahalı Evler,Modern Evler,Akıllı Evler,Milyon Dolarlık Evler,Zengin Evleri,22 Milyon Dolarlık Ev





Yorum

4 Adet Yorum Yapıldı " En Lüks Ev Dekorasyonları "

Salya sümük dedi ki...

Dilek hanım yukarıda yazdıklarınızı okurken gözlerimden yaşlar aktı gitti nasıl oldu anlamadım.çok duygulandım.bizde 2 kız 1 erkek kardeşiz annem çok titiz ve tertipi düzeni çok seven evini oynaya oynaya temizleyip süsleyen bir bayandır daha doğrusu ben ve kardeşlerim sizin çocuklarnızın yaşlarındayken öyleydi. Ayyyynı ama aynı sizin anlattığınız gibi bizi sofranın başındayken toplar o güzel ev hayallerini anlatırdı o anlattıkça biz heyecanlanır sorardık şöyle yaparız böyle yaparız benim odam şöyle olucak felan diye cıvıldaşırdık inanırmısınız o konuştuğumuz şeylerin hepsi oldu babam yeni bi iş kurmuştu başta biraz sıkıntılar çektik ama rabbime binnnnlerce kez hamd olsun sonra işleri çok iyi gitti rızkımız bollaştı annemin yıllarca anlatıp o zaman hayal bile ettiğinden güzel bir evi var şimdi hatta büyüklüğünden ve iki kat oluşundan o bile rahatsız şuanda:)sizin bu hevesli hayalllerini küçümsemeyen halinizi öyle sevdimki içten candan anlatmışssınız herşeyi dayanamadım ağlaya ağlaya anımsadım o günleri. İnşallah hayallerinizden vazgeçmez yavrularınızla beraber istediğiniz herşeye kavuşursunuz.Sizi tanımayı çok isterdim


2 Temmuz 2013 17:18
Nazarca:Dilek Özatmaca (özsoylu) dedi ki...

Sevgili arkadaşım.
Senin yorumunu okurken benimde gözlerim doldu,boğazımda sanki birşeyler düğümlendi. Rabbime şükürler olsunki sevgili Anneciğinin duaları ve hayelleri gerçekleşmiş. Rabbimden en candan ve samimi duygularımla duacıyım Rabbim evinizde huzur,sağlık ve mutluluk içinde yaşamayı nasip etsin ailenize.Bende şimdi çocuklarımı yanıma çağırıp benim yazdığım yazıyı ve sizin yorumunuzu okudum. Onlara bakın onların hayelleri gerçek olmuş demekki çok ister ve Rabbimize dua edersek belkide bizimde gerçek olur dedim. Yüzlerindeki mutluluğu kocaman gümümsemeyi ve gözlerindeki ışıltıyı görmenizi çok arzu ederdim. Şu anda ben bunları yazarken onlar sizi konuşuyor ve sizin odanızın olduğunu artık kardeşlerinizle bir odayı paylaşmadığınızı ve kimbilir ne güzel eşyalarınız olduğunu konuşuyorlar.Daha dün annemle ablama hayellerimden bahsederken ablam yine "Ya anne bu çok büyük hayeller kuruyor " diyerek güldü :) Bende onlara "İnsanlar hayelleriyle yaşarlar Düşünsenizya Allah tarafından bir ses bize dese..Sizin hayatınız hep böyle borç,harç hicra korkusu ödenemeyen biriken kiralar,huzursuz uykular,yiten umutlar içinde geçecek ve Hiç bir zaman bir adım gidemeden yaşantınız noktalanacak dese ne hissedersiniz "dediğimde Ablam irkildi o zaman yaşayamam dedi. Bende ona "Bak demekki Umudun var umudun olduğu yerde Hayellerde vardır bizi yaşatanda umuttur " dediğimde bana hak verdiler.Senin yazdıklarını okurken inanırmısın çocukluğum gözlerimin önünden film şeridi gibi geçti. Benim annemle babam boşandığında Sevgili anneciğim bize tek başına bakmaya çalıştığında ben 10 yaşıma yeni girmiştim ve yıllardan 1982 yılıydı.Sadece tahta bir divanı ve 2 kat yatağınla üç beş tabaktan başka birde içine girip mutfağında banyo olduğumuz leğenimizden başka hiç bir şeyimiz olmadığı o soğuk kış gecelerinde bizim annemizde bizi küçük tüpümüzün etrafında piti,piti yanan ateşinde biz ellerimizi ısıtmaya çalışırken oda aynı senin annen ve benim gibi hayellerini anlatırdı.Malesef Annemin hayelleri tam olarak gerçekleşmedi hala borç ve sıkıntı içinde yaşamlarımız var. Fakat Rabbime şükürler olsunki hepimiz yine sağlıklı ve hasret çekmeden yaşantılarımızı hayellerimize devam ederek sürdürüyoruz.Şu anda tam 40 yaşında 1973 lü bir kadınım.Hayellerime devem ediyor ve Rabbime hala Dua ediyorum bize kimselere mahçup ve Muhtaç olmadan huzurlu ve sağlıklı bir hayat vermesi için. Belki bu hayellerime yaşamımın son gününe kadar kavuşamam ve yaşamım bu şekilde devam eder ve noktalanır. Ama biliyorumki çocuklarımın hayatları şu andaki okuldaki başarıları ve ileride İnşAllah okuyacakları için güzel olacak. Bizim onlara veremediğimiz hayatları onlar evlatlarına verecekler.senin geçmişini unutmaman ve özünü korumana büyük saygı duydum dilerim hep mutlu bir yaşantın olur.Seni tanımayı çok ama çok isterim bende. Beni Facebooktan Dilek Özatmaca (Özsoylu) olarak bulur ve bana arkadaşlık teklifi yollarsan çok mutlu olurum. Lütfen bana arkadaşlık teklifinden sonra kim olduğunu tanıt. Seninle güzel bir arkadaşlık kurmayı çok isterim. Eğer İzmirde yaşıyorsan seni görmeyide çok isterim. İnşAllah bu yorumumu en kısa sürede okur ve bana dönüş yaparsın.
Birde bana nazarca.com web sitemin iletişim bölümündende ulaşabilirsin. Sağlıcakla kal görüşmek üzere.


4 Temmuz 2013 05:42
Salya sümük dedi ki...

Tekrar merhabalar yorumumu yanıtladığınızı şimdi gördüm.Neler yaşamış görmüş geçirmişsiniz ama böyle umutlu mutlu ve tatlı bir anne yapmış bunlar sizi sadece kendi evlatlarını değil çevresinide motive eden insanlara güzel şeylerde olabileceğini anlatmaya çalışan insanlar olması ne güzel yine yüzümü gülümsettiniz.bu mübarek ramazan gecesinden size bol bol dua gönderiyorum inşallah evlatlarınız çooook başarılı çok mutlu güzel meslekler sahibi olur sizide ihya ederler.


8 Temmuz 2013 15:58
Nazarca:Dilek Özatmaca (özsoylu) dedi ki...

Sevgili Arkadaşım
Bu cevabını çoook önce yazdığın gün okumuştum. Fakat şu mubarek Ramazn gecesinde size yazacağım mesajın Rabbime dua olarak gitmesini belki sizin tekrar bir selam vererek blogumu ziyaret edebileceğinizi arzu ederek yazmak istiyorum. İnşallah sizin bu güzel dualarınız kabul olur ve evlatlarım çok başarılı ve mutlu bireyler olurlar. Aynı duayı bende senin geleceğindeki yavruların ve sevgili ailenle beraber senin için ederek bugün tekrar,tekrar okuduğum ve içimdeki umud ağacının daha bir yeşermesine vesile olduğun için çok teşekkürler sana.


4 Ağustos 2013 15:52

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması