Mobilya ve Dekorasyon

2 Ranzalı Oda Takımları




Ben kimim adlı bölümümü okuduysanız 3 küçük yavrum olduğunu da biliyorsunuzdur.Şimdi neden bunu yazdığıma gelince malum bugün sizlerle 1,2,3,4 yataklı ve katlı Ranzaları olan çocuk odası takımlarını paylaşıyorum ve ben bu tip Ranzalara bayılmama rağmen Bunlar gibi olmasa da demir ama istendiğinde 2 katlı yada 3 katlı yapabileceğim ranzalarımızın olmasına rahmen çocuklarım düşer bir şey olur diye korkudan katlı olarak kullanamıyorum.En küçükleri kızım Nazar.nazarca.com adlı sitemin adı ordan geliyor bu yıl 1. sınıfa başlayacak 2006 14 eylül doğumlu,Ortanca kızım Masal oda 2005 30 haziran doğumlu 2.sınıfa başlayacak.Oğlum Gurur ise 9 yaşında 2002 20 kasım doğumlu 5. sınıfa geçti. Gördüğünüz gibi çok küçük ve inanılmaz yaramaz,hararetli çocuklar benim haylazlar.Sanırım onlar büyüdüklerindede ya uykularında yada uyku sersemi düşerler diye korkmaktan hiç bir zaman katlı ranza kullanamayacağım.Ama şu altaki resimlere bakarmısınız hepsi harikalar fakat ne olursa olsun 100% güvenli değiller işte.Yinede benim gibi pimpirikli olmayan Aileler fikir almak bu yılın güzel modellerini görmek isterler diye buyrun sizlere sunduğum bu güzel çocuk ve genç odalarını hep beraber yorumlayalım.

Hem ikiz kız kardeşlerin kullanabileceği hem altındaki yatağın aynı zamanda kullanılan Aksesuar ve kırlentler sayesinde kanepe gibi göründüğünden dolayı tek çocuklu aileler içinde uygun.Hem bir arkadaşı geldiğinde misafir yatağı olarakta kullanabilir. Odaya genel olarak göz gezdirdiğimizde şık ve bir kız için kibar bir oda.Fakat ikinci kattaki ranzaya yatağa çıkan merdiven oldukça emniyetsiz.Özellikle çocuk ve bebek odası üreticilerinden ricam bir oda tasarlanırken yada üretirken şık görünmesine önem verdiklerinden çok Güvenliğine, çocukların tehlike içinde olmayacağı içinde güvenle yatıp oynayabilecekleri mobilyalar üretmeleri.
 Bu oda şekli ve genişliği açısından genç yada büyük yaştaki çocuklara uygun.Ama bir bakın allah aşkına o üst kattaki yatakta bırakın çocuğunuzu siz bile yartarmısınız hiç?Şimdi bu odayı tasarlayan ve üreten firma bu eleştirimi görse belki bana kızacak .Fakat üst kattaki yatak kenardaki korkuluklardan bile yüksek diyeceğim ama hiç korkuluk dahi yok.Sağdan sola döndümü güm gözünü hastanede açar insan.Bu kadar güzel ve kaliteli bir yatak üretilirde nasıl hiç güvenlik önlemi alınmaz.En azından üsteki yatağın bu tarafına merdivenin genişliğinde korkuluk yapsalardı süper olmaz mıydı.Ben bile bu yatakta bir gece uyumak zorunda kalsam ranzadaki yatağı aşağı atar yorganımı yatak yapar öyle yatardım:).Neyse bu tarz bir çocuk yada genç odası yaptıracak yada alacaksanız anneler babalarda benim gibi düşünür biliyorum.mutlaka yan kısma yüksek ve sık tırabzanlı bir korkuluk dahil ettirirler.Hep diyorum Bebek ,Çocuk ve genç odalarını tasarlayan kişiler mutlaka çocuk sahibi kişiler olmalı.Çünkü ancak onlar bu kadar güvenlik detaylarına dikkat ederler.
 İşte bu oda Dekorasyonuna bayılıyorum.Bunu bilhassa size göstermek istedim.Yukardaki ranzaların korkulukları bir karış daha yukarda olsa ve tırabzanları az daha sık olsa 10 puan verebileceğim bir Genç odası takımı. Merdivenin ortada olması ve altının dolu olması 5 puan eder zaten.Çünkü parka gittiğimizde de hep çocuklar merdivenin arasından kayıp çenelerini vuracaklar diye çok korkuyorum bu sıkıntı bu odada yok.Odadaki 2 katlı 4 yataklı Ranzalar duvara monteli ve dayalı olduğundan çocuklar için odada kocaman bir kullanılabilir alan kalıyor.Ayak altında hiç bir mobilya yok bu odanın diğer mobilyaları dolapları bilgisayar masalarında duvara dayalı ve düzgün konumlandırılabilinir.Hem bakarmısınız Renk uyumlarına Odanın perdelerinden tutun,Çocukların Nevresim takımlarına,Yastıklarına Zemine döşeli halıya ve odadaki tek başına beni unutma diyen geniş koltuk sandalyesine kadar 100% uyumlu.

Üst kattaki ranzanın korkuluk yüksekliği ve tırabzan sıklığı güzel fakat burdada merdivende neredeyse ayak basacak yer yok.Çocuk yukarı çıkmak için ayak tabanı yerine parmak uçlarını kullanacak olduda ayağı bir kaydımı tutunma şansı dahi çok az.Merdivenin dışında çok şık olmamasına fena bir takım değil 10 üstünden 5 ancak eder. 

 Ahşabın orijinalliğine çok dokunulmadan işlenmiş çocuk ve genç odası takımı.Oldukça çılgın bir dizayn.Aynı zamanda çocukların enerjilerini harcayabileceği alt kattaki komşuların Yeteeeer sessiz olun diye kapınızı aşındırabileceği haylaz çocuklar için bulunmaz bir ranza takımı:) Benim haylazlar bu odada 1 saat bırakılsa ne yatak kalır,ne kaydırak nede o yumuşacık görünen yastıklar:)

 Duvarlarda kullanılan turuncu boya bu odayı çok güzel göstermiş.Tavanda alışık olduğumuz beyaz tavan boyası yerine açık turuncu tonlarında boyanarak farklı bir konsept yaratmış.Küçük bir merdivenle çocuğa zıplama ve tırmanma yoluyla  mecburi spor yaptırılmayı hedeflenmiş:).Şimdi üst kattaki ranzanın korkulukları hakkında yorum yapsam bu kadında korkuluklara taktı diyeceksiniz ,ben bir şey demiyorum artık siz karar verin ne kadar emniyetli.
Ranzaların metal ve çelikten üretildiği 2 katlı şık sade bir genç odası takımı.Duvardaki aplik şık Tavandaki ikiz avizeler çok daha şıklar :) Geometrik desenlerin kullanıldığı turuncu ve hardal sarısı tonlarının kullandığı klasik sayılabilecek orta dereceli bir  ranzalı genç odası takımı
 Çok ilginç bir tasarım değilmi? Bu Tasarımın tasarımcısı gerçekten çok yaracıcı bir kişimiş kesinlikle kadındır:) Aman beyler kızmasın şaka yaptım:) Ama gerçekten harika bir şey düşünseniz ya eve misafir geldi ve sizin misafir odanız yok.Sizde benim gibi yatak odası mahremiyetine inandığınız için karyolanızda misafiriniz dahi olsa yatırmıyorsunuz.Hemen açın bu hem koltuk kanepe hem iki katlı ranza olan tasarımı yatsınlar:) Turuncu rengi zaten seviyordum şimdi daha çok sevdim:)
Yine duvara monteli sıfır hoş bir genç ve çocuk arası bir model.Depolama alanının bol olduğu raflı,çift kapılı gardıroplu 4 çekmeceli kırmızı Aksesuar , Nevresim takımları ve duvar boyaları ile turuncu ve krem mobilyaların özdeşleştirildiği hoş bir oda modeli.
Yine incelikle işlenmiş orijinalliğine çok dokunulmadan ustalıkla tasarımlanmış ve üretilmiş ahşap ranzalı tek yataklı tek çocuklara uygun bir çocuk odası tasarımı.Kaydırak hem eğlence hem ranzayı dengede tutma amaçlı olarak kullanılmış tabi kaydıraktan kayan çocuğun poposu için yükseklik tam ayarlanmamış:) 
 Çok şık değilmi.Bakın işte böyle bir ranza takımı kullanırım.Mutlaka bu ranzanın tasarımcısı Evli Çocuklu Ve mutlu :) Şaka bir yana takımın şıklığına özen gösterildiği kadar emniyetine kullanışlığına,Üst kattaki ranzanın korkuluğunun yüksekliği ,Ranzanın yerden yüksekliği Kaydırağın konumu ve şekli,Ranzanın alt kısmındaki oyun bölümü,Bir kaleyi andıran görünümü Kale dedimde bu takımın adını Rapunzel koyalım:) Rapunzel çocuk odası takımı.Hem yatak geniş olduğu için 2 kardeş beraberde yatabilirler.Ahşap ranza takımı üstüne çiçek oyması desenleri duvardaki çiçek tabloları 10 numara Bu takıma puanım özellikle Emniyete,Güvenlik önlemlerine önem vermesi ve tasarımından yıldızlı 10 :)
 Bakın bu odada çok güzel.Farkındasınız bu seneki mobilyalarda turuncu renk ağırlıklı.Ya mobilyalarda yada Aksesuarlarda turuncu renk kullanışmış.Merdiveni güvenli,Korkuluk gençler için iyi sayılır,Duvara monteli raflar çok kullanışlı çok fonksiyonel çok şık bilgisayar masasına,kitaplığına Ortadaki sehpasına ve merdivenine benden 10 puan :)
Küçük hanım bu odada huzurlu görünüyor bir çocuk odası olarak bakıldığında çok sade bir oda.Odayı hareketlendiren Aksesuarlar ve Evcilik oynanan bebek evinin şirinliği.Merdivene yorum dahi yapmıyorum.10 santimlik ranza korkuluğu için parmaklarımı yorup yorumda yazmıyorum.
Çok ilginç bir tasarım daha.Bu genç odasına ilk baktığımda Bilgisayar masası ders çalışma bölümünün ranzanın üstünde olduğu.Genelde 2 katlı ranzalarda pek görmediğimiz bir uygulama.Farklı olmuş fakat o masanın cam kenarına yakın havadar ve aydınlık bir köşede durmasını tercih ederdim.O alanıda farklı şekilde değerlendirirdim.Merdiven iyi korkuluk eğ işte,Alt kattaki yatakta yatan kişi için umarım bir emniyet kemeri takılmıştır.Hani uyku sersemi yatakta oturup esneyecek olursa kafası ranzanın tabanına çapmaz :) kemer sayesinde noluyoz ya diyinceye kadar uyanır zaten:) Raflar ve aksesuarlara bir sözüm yok.
Ranzalı Genç Odaları,2 Katlı Ranzalar,Ranza Modelleri,Ranza Çocuk Takımları,Çift Katlı Ranza,Kaydıraklı Ranza Modelleri,Ranza Tasarımları,Dizaynları,Ranza Mobilyaları





Yorum

2 Adet Yorum Yapıldı " Ranzalı Oda Takımları "

Adsız dedi ki...

2. ve so resimdeki mobilyaları nerden bulabiliriz? Fiyatı ne kadardır ?


20 Mayıs 2013 06:10
Nazarca:Dilek Özatmaca (özsoylu) dedi ki...

mALESEF BUNLAR ÖZEL TASARIMLAR. bU RANZALARDAN BİRİNE ANCAK ÇOK İYİ BİR MOBİLYA MARANGOZUNA YAPTIRABİLİRSİN


21 Mayıs 2013 11:23

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması