Mobilya ve Dekorasyon

0 Güzel Mutfak Dekorasyonları




Güzel farklı dizaynları olan mutfak tasarımlarından bir kaç örnek sunmak istedim size.Mutfak dolapları ve raylı çekmeceleri,U şeklindeki mutfak tezgahları,Camlı mutfak dolapları,Oval mutfak tasarımları,Mutfak dekorlarına uyumlu Ankastre ürünler,Mutfak dekorasyonunda Aksesuar uyumu,Doğru Tasarımı seçme,Osmanlı desenli mutfaklar,Kırmızı,Bordo ilginç mutfaklar,Eski Konak Mutfakları,Camlı özel raf sistemleri,Mutfaklara özel aydınlatma ve Zemin döşeme fayanslar,laminatlar bunların hepsini bu güzel mutfak tasarımlarında görebiliriz.Mutfağı geniş olan kadınlara hep imrendim:) Hele benim gibi mutfakta sadece yemek yapmak için bulunmayan doğaçlama (uydurma) yemekler yapmayı sevenler,mutfak sohbetlerini arkadaş ve yakınlarıyla mutfağında çay ,kahve içerek yapanlar için ideal mutfaklar:).Bir mutfakta mutfak masası ve rahat bir kanepe koyacak kadar yer mutlaka olmalı.Bu tarz mutfakları ve mutfakta oturup keyif çatmayı sevmeme rağmen Amerikan,hazır açık mutfakları ben tercih etmiyorum.Buyrun bakalım neler var.

 Amerikan mutfak tarzı Ahşap dolaplardan oluşan şık ahşap mutfak aksesuarlarıyla bütünleşmiş güzel u şeklinde bir mutfak.Bu tarz u şeklindeki mutfaklar bayanlar için çok kullanışlı oluyor.Her şey elinizin altında oluyor.
Beyaz ahşap ve metalin bir arada kullanıldığı, Büyük uzun oval mermer tezgahı olan Bol dolaplı sıfır çekmeceli:) Tezgah açısından kullanışlı fakat depolama açısından sıkıntı yaratabilir.
 Siyah beyaz bol cam kullanılmış,Desenli camların üzerindeki desenler osmanlı motiflerini andırıyor.U şeklindeki bu mutfaktaki Çift kapılı olan şey buzdolabı sanırım:).Eğer buzdolabı ise özel tasarım yada üzeri kaplanmış mutfak ile uyum sağlanmış.Bol cam çok iş çıkarır hep su ve sudaki beyaz kireç lekelerinle uğraş dur sonra.Bu mutfağın sadece Buzdolabı değil Davlumbazda,Aydınlatmalarında,özel tasarım.Biri bana bu dolabların ayakları yok der mi?
 Klasik ahşap bir mutfak.Bu arada klasik dedim ama kaçımızın mutfağında ayrı bir tezgah alanı var ki değilmi? Çift lavabolu evyelimi desem acaba.Bu arada bu blogu açtığımdan beri Ev dekorasyonunda kullanılan mobilyaların,aksesuarların ne kadar çok olduğunu ve benim çok ilgimi çekmesine rahmen bir çok şeyin adını bilmediğimi fark ettim.Böyle bir blog iç mimar olan biri yapsa bizlere ne çok dekore fikri verirdi değilmi?.Ama bende halktan biri olarak en doğal halimle bilmiyorsam bilmiyorum diye söylüyorum.En azından bilmeden çok bilmişlik ukalalık yapmıyorum:)
 Bakın istersek mutfak dolaplarımızı bizlerde bu şekilde renkli,desenli,çiçekli kaplamalar ile kaplayabiliriz.Ben evdeki laptopumu koyduğum sehpamın üzerini böyle tek yüzeyi yapışkan olan kağıtlarla kapladım.Kırtasiye ve ucuzluk pazarlarında bir dolabı kaplayacak büyüklükte yapışkanlı kağıtlar satılıyor bilginize.Tezgah burdan bakıldığında küçük duruyor fakat yanda görünen taş döşemeli ek tezgah ilaveside gözden kaçmıyor.
 Oldukça ilginç kırmızı,bordo arası bir mutfak tasarımı.Mutfağın ortasındaki üçgen ve yuvarlak  masa çok ilginç.Oval l şeklindeki beyaz tezgahı ve Aspiratörü hoş.Ankastre ürünlerin tercih edildiği farklı bir mutfak tasarımı
 Eski konak mutfaklarını andıran ahşap klasik bir mutfak tasarımı.İlk bakışta Davlumbaz çok dikkatimi çekti.L şeklinde geniş tezgaha mutfak bankosuna sahip olan bu mutfakta çekmece fazla yok fakat dolap ve camekanlı dolaplar hoş
 Mutfağında metal ürünler ve tasarım sevenler için hoş ve şık
 Ahşap ve gri rengi uyum içinde kullanılmış geniş mutfaklar için güzel
Yeşil rengi mutfakları sevenlerin ilgisini çekecektir




Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Güzel Mutfak Dekorasyonları "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması