Mobilya ve Dekorasyon

0 Küvet Modelleri




Temizlik imandan gelirmiş:). Sizinle çok güzel ilginç tasarımdaki küvet modellerinden bir kaç örnek göstermek istedim.Aralarında gerek küveti gerek banyonun dekorasyonuyla beni büyüleyenlerde var.Özel tasarım bu küvetleri banyosunda görmeyi kim istemez ki.Her kes ister tabi.Eskiden banyolarımızda ahşap mobilyalar,tasarım,dizayn,Dekorasyon ne isterseniz diyin fakat Günümüzde hala bir wc ve bir lavabosu olan duvarında da iki duş çeşmesi olan yerleri beyaz düz ucuz fayanslar,Banyoda küvet,duşa kabin vs yok sadece duş kafası ve küçük basit 3 kademesi olan, yazları idare eden kışları suyu ısıtmayan adamı donduran su ile akan bir duş sadece.Bütün bunları düşününce bu tarz çok şık mobilyaları,pahalı ev aksesuarları,halıları,koltukları,yatakları ve çoğumuzun evinde olmayan berjerleri vs sizlerle paylaştığımda kendimi bazen suçlu hissediyorum.Fakat düşündüm ki bende o tarz evlerde yaşayan sıradan bir vatandaş,herhangi bir kadınım.Fakat şunu söyleyeyim ki herhangi bir eş ve anne değilim:).Sonra düşünüyorum onlar kendilerinin yok diye üzülürlerse diye geçiren ben.Bu güzel,kaliteli,pahalı ve alışık olmadığımız türden güzel banyoları gördüğümde hayal kurmak ve tebessüm edebilmek hoşuma gidiyor.İşte benim gibi arkadaşları düşünerek zaten bu paylaşımlarımı yapıyorum.Bazen güzelliğe sahip olamasak ta güzelliği seyretmekle yetinebilir ve bunuda kendimize dert etmeyiz.Buyrun hep beraber güzel küvet modellerini görelim ve yorumlayabilelim
İşte başlıktaki yazımda örnek gösterdiğim ahşap banyo tasarımı.Yani ne diyeyim bu banyoda bırakın banyo olmayı yatar,kalkar uyurum bile ben.Şimdi bu yazıyı yazarken arkamı dönüp bu resmi eşime göstereceğim ve ona diyeceğim ki;Ayyyy şu banyoya bak Yaşar çok güzel değilmi? Ahşap banyo tasarımı bak diyip onun şu anda izlediği maç yorumlarını burnundan getirip beni mutlu edecek susturacak bir şeler bulup şöyle diyecektir:) Hımmm heeee güzel.Bende ona ya Bizimde böyle banyomuz olsun diyeceğim oda bana.Heeeee ben para basıyom ya alırım hemen,Diyecektir:).Alexi anlatıyorlar dur diyip fenerbahçe sorunları,olaylarını dinleme devam edecektir.Üç Aşağı Beş Yukarı böyle dedi:) 13 senedir bu böyledir:).Şömine fikri banyoya beni aşık etti.Aynı saunadaki basamaklı banklar gibi oturma bölümleri orda uzanma ihtiyacı hissettirdi:).Odun kokusu,çıtır,çıtır ateşin sesi harika bir küvet:). Fakat oda ne bu evin banyonun perdesi yok :) perde kapatsan manzara kapanır, en iyisi ordan görünen manzaranın resmini çekip ,büyütüp pencereye yapıştırmak, keyif yapıcam derken ,kıçını aleme göstermenin anlamı yok yani :)
 Bu banyoya baktığımda sanki bir istiridye gibi gördüm.çok şık beyaz bir küvet . Banyoda iki adet el yıkama bölümü var.beyaz şık banyo tasarımı.
 Şu öndeki yer havluları katlayıp koymak,yada banyo malzemeleri,şampuan,sabun,parfüm vs kona bilinir.Küvet ahşap kaplama ve çok rahat bir küvete benziyor
 Kare küvet evde keyifle kullanırdım.Havuz gibi mayolarımızı giyip çocuklarla hep beraber küvette havuz gibi oynamak,eğlenmek bizim için unutulmaz keyifli bir gün olur.
 Aaa bu kare tasarımlı küvet diğer kare küvetten çok daha iyi.Az önce raflardan bahsederken havlu,şampuan vs konur demiştim.Onlar banyoda kitap okuma keyfi yapmışlar.Banyoda kitap okuma fikri ürkütücü geldi .1 Küvet yok 2.Soğuk :)

 Yuvarlak havuz gibi küvet.Tamam bu banyoların adı havuz küvetleri olsun:).Suyun aktığı yeri gördünüz mü?.Yukardan akan duşun herhangi bir bağlantısı yok,çeşme,boru vs gibi.Sanki lambadan su akıyor.Çılgın bir tasarım.
Jakuzili yuvarlak küveti olan oldukça güzel sade banyo dekorasyonu.Mozaik fayans döşenmiş duvarlar yine küçük kareli mozaiklerden zemin döşeme , her şey güzel




Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Küvet Modelleri "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması