Mobilya ve Dekorasyon

0 Ahşap Yuvarlak Laptop Sehpa Modeli




Ahşap yuvarlak 3 göz rafları olan özel dizayn edilmiş laptop sehpası.Kucağında laptop kullanmayı sevmeyenler için çok güzel bir laptop masası ,sehpası.Rafları depolama ve elinizin altında bulunmasını istediğiniz şeyleri koymak için çok ideal.90 Derece dönebilir olmasıda bir avantaj.Fakat benim gibi rahatına düşkün olanlar için oturak bölümü yumuşak bir dokuyla desteklenebilinir ve oturak için bir arkalık yapıla bilinirdi.İnsanın sırtını bir yere dayamadan uzun süre oturması hem sırtını ağrıtıyor hem zamanla kamburluğa sebep oluyormuş.Ben evde yüksek bir sehpa ve çok rahat bir sandalye kullanıyorum.Hani şu yatağa kahvaltı getirdikleri tepsi ile sehpa arası bir ürün var.Servis sehpası, yada kahvaltı sehpasını desem bilmiyorum onlarda bana laptop için çok kullanışlı görünüyor.Mobilyadekorefikirleri.blogspot.com olarak sizler için ilginç fikirleri,mobilyaları,harika döşenmiş evleri,kullanışlı ev dizaynlarını aklım erdikçe dilim döndükçe yorumluyorum işte .Teşekkürler size:)










Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Ahşap Yuvarlak Laptop Sehpa Modeli "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması