Mobilya ve Dekorasyon

0 Klasik Karavan İçi Dekorasyon




Benim gözüme oldukça şirin görünen modernlikten çok uzak klasik döşenmiş karavan içi dekorasyonunu sizlere de göstermek istedim.Sizleri bilmem fakat en büyük hayalim hem bir karavanda hemde bir yatta yaşamak.Sanırım serseri bir ruha sahibim:).Düşünseniz ya Marinada süper rahat,huzurlu ve teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanmış bir yatınız var.Marinanın kapısında :) zevkinize göre dekore edilmiş bir karavan:).Canınız istediğinde denize açılın akşam gün batışında yatın güvertesinde çayınızı yada içkinizi yudumlayın,denize girin, en güzel koyları keşfedin.Canınız karayamı çıkmak istedi binin karavana nereye gitmek isterseniz gidin aynı bir kaplumbağa misali eviniz hep yanınızda:).Şöyle manzarası güzel olan bir yerde durun açın müziğin sesini mangalınızı yakın rakınızı açın keyfinize bakın:) Aman rakıdan sonra ayılıncaya kadar karavanda yatın:). Maalesef ne bunları yaşayabilecek param var nede 3 küçük çocukla serseri ruhumu azat edecek gücüm var.Ne yapalım bizde bakar , seyreder hayal kurarız. Buyrun hep beraber yorumlayalım bu klasik döşenmiş beni cezbeden karavanı:)

Burası karavanın Oturma bölümü yada odası diyeyim.Kanepe,Divan hep hoşuma gitmiştir hep bende yayılma duygusu uyandırır:) Bir ayak oraya bir ayak buraya ohhh:)
Mutfaktan şoför bölümü ve tam üstündeki yatak bölümünü görüyoruz.Bu karavanda bir kadınında yaşadığı karavanın dekorasyonundan ne kadarda belirgin değil mi?
Yatağı biraz daha yakından çekmişler.Karavanlardaki en önemli nokta depolama alanlarının çok olması.Aksi taktirde her şey darma dağınık görünür.Waaov gördünüz mü yahu benim evimde yok adamların karavanında plazma tv var he:) Uydu yayını ile izliyorlardır.İnternette oldumu tamamdır valla:)
Karavanın mobilyaları biraz eskimiş usta bir el ile güzel toparlanır.Ben evimde öyle çok incik,boncuk,dantel,biblo kuru çiçek vs kullanmayı sevmiyorum.Hatta dantel hiç kullanmıyorum.Klasik ev hanımlarından biraz uzak bir kadınım sanırım.Ama başkalarının evinde gördüm mü hoşuma gidiyor bu ne tezat:)
Karyolaya bakarmısınız? Araba pardon Karavan hareket halinde iken ne güzel uyunur bu döşekte:)
Mobilyalar tabiki karavana montelidir aynen masa gibi.Acaba masanın üstünde duran lüks aydınlatma lambası acaba süs amaçlımı kullanılıyormu merak ettim doğrusu.
Eveett sözünü ettiğimiz karavanın dıştan görünüşü.
Karavanın mutfak bölümü. Hımm sanırım bu gaz lambası orda süs olarak durmuyordur demek ki kullanıyorlar bu lüks ve gaz lambasını.Neden acaba karavanın zaten bir aydınlatma sistemi var.

Hem wc hem banyo olarak kullanılan özel bölüm.Bu arada tuvalet artıklarını temizlemek,dökmek var değilmi.Ben şu yatta ve karavanda yaşama hayalimi bir kere daha düşüneyim:).En azından İzmir den Rize ye eşimin memleketine,Ordan Aydere,Dereye vs giderken kullanırız canım:)
Evet karavanımızı tuvaleti
Oturma odası
Mutfağın yakın plan görünüşü.Ketıl bile var çay neskafe keyfi için:)

Masada bardakları yerleştirmek için özel bölümler var gördünüz mü?





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Klasik Karavan İçi Dekorasyon "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması