Mobilya ve Dekorasyon

0 Hayellerdeki Romantik Banyo




Güzel değilmi?.Ben çok beğendim .Mahremiyete önem verenlerdenim fakat bu banyonun şöminesinin sağında ve solunda pencere gibi dekore edilmiş duvarlarının pencere olmasını tercih ederdim.Durun hemen teşhirci olduğumu düşünmeyin sakın:) Pencere dediysek şöle 30.kattaki bir rezidansın banyosu olsun ve jakuzinin içinde,şöminenin önünde keyif yaparken seyri sefa yaptığım manzara güzel İzmir'imin körfezi olsun.Böyle güzel,güzel hayaller kurarken kendimi kapının önünde Anneeeeeeee diye bağıran ,birbirini yiyen keyfimin içine limon sıkan çocuklarımı gözümün önüne getiriyor ve bu jakuziye 4 kişi sığarmıyız onu hesap ediyorum:).Eğ eşim kusura bakmasın artık:).Yeni yıla yılbaşı gecesi için hazırlanmış romantik bir banyo,tabi gecesini banyoda bu güzel jakuzinin içinde geçirmek isteyenler çıkacaktır.Ne diyeyim biz böyle banyoları ancak dergilerde,tv deki filimlerse ve böyle blog ve sitelerde görenlerdeniz.Banyosunda bırakın küveti fayans döşemesi dahi olmayan insanların olduğu bir devirdeyiz.Bu arada bunları yazıp yokluğa içimden binbir çeşit küfür ederken aklıma Suriye den kaçıp gelen mültecilerin Kars'ta kaldıkları lojmanları geldi.Geçen tv de izledim banyoda jakuzi bir yana elektirik ve suları olmadığı için haliyle banyoları ve wc leri pislik içindeydi Rabbim onların ve o durumlarda olan tüm çaresiz insanların yardımcısı olsun.Buyrun yorum yazmak isterseniz mutlu olurum.






Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Hayellerdeki Romantik Banyo "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması