Mobilya ve Dekorasyon

0 İlginç Merdivenler




Son zamanlarda diğer web sitem www.nazarca.com sitem ile ilgilenmekten bu bloguma fazla yer ayıramadım.Bugün sizlerle çok ilginç tasarımları olan değişik merdiven dizaynlarını sizlerle paylaşmak istedim.Dublex ve Triblex evlerin iç dekorasyonunda merdivenin önemi çok büyük.Merdivenin kullanışlı ve güvenli olması kadar tasarımı,şeklide çok önemli.Aynı zamanda depolama alanı açısından merdivenin değerlendirilmesi evin kullanışlılığınıda artırıyor.İnternette web siteleri yaptığım kadar güzel evleri,güzel ev dekorasyonlarını görmeyi çok seviyorum belki size ilginç gelebilir fakat benim evim olsa nasıl dekore ederdim diye düşünmek hoşuma gidiyor.Haydi buyrun beraber şu ilginç merdivenleri inceleyelim.

 Merdiven olarak kullanışsız fakat dekorasyon ve kitaplık olarak ilginç
 Sizleri bilmem fakat benim gibi 3 küçük çocuğu olan Anneler için çıldırtıcı olabilir:). Kaydıraklı merdivende misafirliğe gelen ailelerin çocukları içinde çok cazip olur:) kesinlikle böyle bir merdiven seçmezdim.Çocuklar mutlaka bu kaydırağa tersinden binecek ve düşerek avaz,avaz anneeeee düştüm diye bas bas bağıracaktır:)
 Oldukça kullanışlı ve hoş bir dizaynı var.Nedense ben evlerde ahşap merdiven severim .Merdiven altının kitaplık ve tv ünitesi gibi kullanılması zekice
 Bakın bu merdiven bence hem en kullanışlı,en güvenli ve en düzenli merdiven olmuş.Geniş depolama alanı ve saklanabilinir olması çok güzel.
 Omirlik kemiğini andırıyor değilmi?
 Plastik dönen rengarenk merdivenler
 Görüntü olarak oldukça farklı siyah beyaz bu merdiven güvenlik açısından düşündürücü
 Acaba bu merdiven sadece dekor amaçlımı yoksa merdiven olarakta kullanılıyormu? merak ettim doğrusu
Bir dinozorun iskeletini andıran bu merdiven çok şık





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " İlginç Merdivenler "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması