Mobilya ve Dekorasyon

0 İKEA 2013 MODEL SALLANAN KOLTUK MODELLERİ VE FİYATLARI




İkea nın 2013 yılının yeni sallanan koltukları çok güzel ve havalı.Kendimi bildim bileli evimde sallanan bir sandalye yada koltuğum olsun istemişimdir.İkeanın ürünleri orta halli vatandaşın bütçesini zorlayacak gibi görünse de oldukça kaliteli malzemelerden yapıldığı için yinede çok alıcısı çıkacaktır.Bu kadar sallanan sandalye istiyordunda 40 yaşına kadar niçin almadın diye merak edenlere şunu söylemek istiyorum.Ben normal plastik şu yanlarında iki kolu olan balkon sandalyelerine dahi arkamı tam dayayarak oturamam, hep içimde arkaya doğru sanki bir uçuruma hızla düşecekmişim korkusu giriyor.Hani şu dönen pc koltukları,şu ofislerde bulunan arkana yaslandığında yatar pozisyonda durabilen deri patron koltukları ise benim için tam kabus.Hep pat diye bu koltuklara oturarak hızla arakasına dayananlara hep gıpta etmişimdir :).Bu yaz eşimin köyünde bayram ziyaretine sevimli bir teyzemizin evine el öpmeye gittik ben ve eltilerim.Evde hasırdan yapılmış sallanan bir sandalye salonda pencere kenarında Fırtına deresinin muhteşem manzarasını rahat bir şekilde görebilecek şekilde yerleştirilmiş.Evin sahibesi teyzeye koltuğuna bir kere oturabilir miyim diye sordum sağ olsun tabiiiki dedi.Bin bir korkuyla ilk kez sallanan bir sandalyeye yavaşça oturarak hafifçe sallandım ve yıllardır istediğim şeyi korkarak ve yan kollarına tutunaraktan olsa hevesimi giderdim ama korkumu tam yenemedim.Tabi Anneleri otururda yavruları sıraya girmez mi:). Benim arkamdan çocuklarımda tek,tek oturdular ve çok sevdiler neyse ki onlarda bu korku hiç yok.Şimdilerde benden ısrarla sallanan sandalye yada koltuk istiyorlar fakat bunun için ayıracağım bütçe beni şimdilik aşıyor.Neyse gördüğünüz gibi İkeanın sallanan sandalyeleri oldukça şıklar.Fiyatlarını sizler için tek,tek her bir ürünün altına yazacağım.Yorumlarınızı esirgemezseniz mutlu olurum.


Poang sallanan koltuk 299 tl



Poang desenli sallanan koltuk aynı şekilde 299 tl

Sallanan sandalye fiyatı 244 tl kırmızı tonlarında ikea 2013 modeli



Beyaz ikea sallanan sandalye 2013 model fiyatı 279 tl



Koyu gri siyah renk arası 249 tl ikea 2013 modeller,tasarımları.






Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " İKEA 2013 MODEL SALLANAN KOLTUK MODELLERİ VE FİYATLARI "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması