Mobilya ve Dekorasyon

0 ALİ AĞAOĞLUNUN KENDİ EVİNİN DEKORASYONU




Ali Ağaoğlu ne hikmetse benim çok saygı ve sempati duyduğum nadir insanlardan birisidir.Genelde pek kabul etmesekte biz orta direk vatandaşlar,hayatı ucundan yaşayanlar zenginleri pek haz etmeyiz. Sanırım bu bizim yaşayamadığımız hayatı yaşadıkları ve bizlerin sahip olamadıkları maddi sıkıntıları,borçları düşünmeden huzurlu yaşadıkları ve huzurlu uyudukları için oluyor.Şurda size sornradan görme 100 ünlü yada sosyete adı yazabilirim fakat bunların arasında kesinlikle olmayacak iki kişi kim derseniz Acun ılıcalı ve Ali ağaoğlu derim. Tamam Ali Ağaoğlu çok lüks yaşayan ve bizlerin hayatında göremeyeceği hatta bir kağıda yazılı olarak dahi zor okuyabileceğimiz miktarlarda,fiyatlarda çok pahalı ve lüks arabalar alıyor olabilir. Fakat Acun bey yada Ali bey ne yaparsa yapsınlar benim düşüncem onların bu aldıklarını hak etmeleridir. Sebebine gelince ikiside işinde 1 numaralar,İş disiplinleri vi Ticari Ahlakları var.Adamlar eşşek gibi çalışıp bey gibi yiyen takımından olduğu için onlara çok saygı duyuyorum.Hani insanlarda bir kanı vardır gözleriyle görmedikleri şeylere kolay inanmazlar . Yani demek istediğim bu iki beyin hayır yaptıklarını Tv ve Medyada duymuyor veya görmemiş olabiliriz. Fakat ben şuna inanaıyorum insanlara gösteriş olsun diye değil Allah için yardım edenlerden olduklarını düşünüyorum her ikisininde. Bazı ünlüler ve sosyeteler kameraların önünde ihtiyaç sahibi insanlara yardım ederek sözde örnek olmaya çalışıyorlarmış.Her insan gücünün yettiği ölçüde hayırda bulunmalı az yada çok mutlaka gerçek ihtiyaç sahiplerine yardımcı olmalıyız. Bazılarınızın bende varmı ki edeyim dediğinizi duyar gibiyim. Diyorum ya gücünüz neye yetiyorsa o kadar yardımda bulunabilirsiniz.Şimdi Maddi durumu çok iyi olanların sahip olabileceği oldukça Modern evler yaptıran Ali Ağaoğlu beyfendinin Sabah gazetesine Röportaj verirken çektirdiği evinin içinin resimlerine bakalım hep beraber. Bu arada Ali bey alınmasın evlerin fiyatları onlara çok uygun gelebilir fakat bırakın ev almayı hayalini bile kuramayan oturduğu evin kirasını dahi ödeyemeyen insanların çok olduğu bir Ülkede Ev fiyatları bizlere tabiki çok geliyor.
Mobilyadan çok anlamayan ama ısrarla anladığı kadarıyla mobilya blogu açan bendeniz için bu salonu yorumlamak oldukça zor. En iyisi ben kendi anladığım kadarıyla yorum yazayım.Salondaki salon koltuklarından tutun evin laminat parkelerine,perdelerine kadar renk seçimi ve uyumu harika. Artık bu salon ve evin tamamında bir iç mimardan faydalandılarmı yoksa Ali bey yada Petek hanımın özel terciğimi bilemiyorum .
Oldukça şık dekore edilmiş evin banyosu sade ve kullanışlı şaşadan uzak ve sade
Evin mutfağında ilk ilgimi çeken tavanda asılı duran Avize. Bence o avize mutfak için fazla rüküş şöyle daha sade mutfaklar için olan aydınlatma ünitelerinden terciğ edebilirlerdi .Koltuk şeklindeki mutfak sandalyeleri oldukça rahat görünüyor.Fakat Davlumbaz tam benim sevdiğim türden.
Nasıl Televizyon ama değil mi? Biz hala Milattan öncelerden olan tüplü Tv lerden kullandığımız için eve bu şekilde Devesa bir Lsd Tv alırsak bu çocukları şok sokabilir:).
Vaoov Yatak odasının büyüklüğüne bakarmısınız bir.Yatağın her iki yanında duran Şovalyeler oldukça ürkütücü yatağın ne tarafına dönsem karşımdalar:)





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " ALİ AĞAOĞLUNUN KENDİ EVİNİN DEKORASYONU "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması