Mobilya ve Dekorasyon

0 KELEBEK MOBİLYA TEKLİ KOLTUKLARI VE FİYATLARI




Bugün sizlerle paylaşımlarıma Kelebek Mobilyanın bizler için bu sezon hazırladığı Tekli Koltuk ve Berjer modellerini ve tabiki Fiyatlarını sizlere göstermek istiyorum. Kelebek mobilya kaç yıldır Hizmet veriyor tam olarak bilmiyorum fakat ben 40 yaşındayım ve çocukluğumdan beri Kelebek mobilya en tanınmış ve en eski ama konumunu,kalitesini en iyi korumuş mobilya mağazalarından birisi.Baştan söyleyeyim eğer orta halli bir vatandaşsanız bu tekli koltuk ve Berjerlerin fiyatları sizlere pahalı gelebilir. Fakat alım gücünüz ve maddi olanaklarınız el veriyorsa almışken varsın pahalı olsun Ama Kelebek Mobilya olsun,Kaliteli olsun ve uzun seneler kullanabilin derim.

 525 tl satılan bu tekli ve enteresan dizayndaki bu güzel koltuk benim çok hoşuma gitti. Tabiki çok sağlam özel üretim olarak tasarlanan bu koltuklar kaliteleri ve tabiki markasından dolayı fiyat olarak biraz pahalı.
 Bordo ve Gül kurusu tonlarındaki bu Berjerin fiyatı 1085 Tl.Ahşap ayakların yerden yüksek olması temizlik ve kullanım kolaylığı sunuyor.
 Tam bir Baba koltuğu görünümündeki bu güzel tekli Berjerin Fiyatı 1086 Tl. Anlaşıldığı gibi bu fiyatlarla Kelebek mobilya evim yerine Hayellerimi süslemeye devam edecek gibi görünüyor.Fakat çocuklu aileler için açık renk kullanımı oldukça sorun yaratır.
 Alım gücüm olsa evimde iki adet olmasını arzuladığım bu Keyif Koltuğunu terciğ ederdim. Renkli desenlerdeki bu koltuk kalitesini zaten gösteriyor. Evet şimdi bu güzel Berjerin fiyatına gelelim 1075 tl
 Görüntü olarak hoş fakat kullanım açısından benim çok terciğ etmeyeceğim modeldeki bu koyu gri tekli koltuk 1018 tl Kelebek Mobilya Mağazalarında.
 607 Tl Satılan bu tekli Berjer kalbimi feth etti desem Kelebek Mobilyanın yalakası konumuna düşerim:) Şaka bir yana bana çok hitap etmesede terciğ meselesi.
 Yine kolları ahşap ve ayakları uzun,yüksek tekli krem tonlarındaki bu Kelebek tekli Koltuk 608 tl
1086 Tl satılan bu krem ve kırlent ile tamamlanmış Berjer evinde küçük çocukları olanları cinnet geçirticek kadar açık renk kumaşlarlada bezenmiş olsa görüntü olarak asaletini koruyor:)





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " KELEBEK MOBİLYA TEKLİ KOLTUKLARI VE FİYATLARI "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması