Mobilya ve Dekorasyon

0 EBRU AKEL'İN EV DEKORASYONU




Televizyon sunucusu aynı zamanda oyuncu Ebru Akel'in güzel evini çok sevdim. Evin en güzel yeri 1. resimde gördüğünüz kırmızı koltukta oturarak İstanbul Boğaz Manzarasını izlediği bu köşeye bayıldım. Ebru Akel bu evin Dekorasyonunda eski erkek arkadaşı Can Ateş'in kardeşinden yardım alarak Dekore ettirmiş.

 Kırmızı rengini seviyordum şimdi bu rahat Kırmızı Kanapeyi görünce daha çok sevmeye başladım.
 Bu köşe sizlere nasıl geldi bilmiyorum fakat benim gözlerimi yordu bir renk karmaşası var. Desenli duvar kağıtlarının üzerindeki desenli Tablo ve Desenli motifli mobilyalar  mor Berjer ve Mor Avize pek benlik değil. Aslında farklı alanlarda ayrı,ayrı kullanılsa daha hoş olabilirdi
 Burası Ebru Akel'in çalışma köşesiymiş. Kırmızı deri Berjer ve Kırmızı Deri Puf çok şık manzara enfes
 Ebru Akel'in Dublex evi. Verandada oturması keyifli olurdu . Sonbaharın tüm güzelliği bahçedeki ağaçlarda da kendini göstermiş.
 Ebru hanımı seviyordum ne zaman Can Ateş ile ayrıldı işte o zaman çok daha fazla sevdim.
                                 Tek kelimeyle harika
 Renk cümbüşü evin farklı noktalarında kendini gösteriyor aslında renkler güzel fakat bir arada çok göz yoruyor belki ben öyle hissediyorum.
 Abru Akel'in evinin Salon Dekorasyonu. Aydınlık , şık, ferah ve güzel bir Salon Dekorasyonu.
Abru Akel'in salonun diğer köşesi Yemek Odası. Mobilyalar koyu ahşap laminat parkeler açık renk olsa çok daha ferah bir Yemek odası olurdu.





Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " EBRU AKEL'İN EV DEKORASYONU "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması