Mobilya ve Dekorasyon

0 Büyük mutfak dekorasyonu ve mutfak dolapları




Her kadın büyük kocaman bir mutfağa sahip olabilecek kadar şanslı olmuyor maalesef.Büyük mutfakları olanlar için Amerikan tarzı açık mutfak dolapları,tasarım ve dekorasyon önerileri.Önerileri ben yapıyorum:) senmi derseniz evet mobilya ve dekorasyon uzmanı değilim ama ne yapayım böyle güzel şeyleri,faydalı bilgileri tek kendime saklamayıp başkalarınla da paylaşmayı çok seviyorum.Fikir ve Yorumlarıma gelince acemice işte bildiğim kadar,gördüğüm kadar idare ediverin olurmu:) olmadı yazılarımı es geçin siz ben düşük çeneliyim,yazmayı severim :)Tamaaam saadete geliyorum bugün sizlere büyük mutfağı olan kıskanılacak ev hanımlarına ve ah ah keşki böyle mutfağım olsa diyen benim gibi hanımlara :) geniş mutfaklar için Amerikan mutfak,Açık mutfak dedikleri mutfak tasarımlarını göstermek istiyorum.Haydi gelin hep beraber bu güzel tasarımlar hakkında yorum yapalım tabi birde bizde kendi mutfaklarımız için neler yapabiliriz nasıl dekore ederiz göz atıp feyiz alalım:)

 Bu mutfak bir evde değilde bir atölyede sergilenmiş galiba.Mutfağın dekorasyonu kadar evin dekorasyonda önemli tabiki baktım ama ya ben çevrede gördüklerimi ev mobilyaları diye benzetemiyorum yada iş olsun diye bu mutfak tasarımını böyle sergilediler.Onu bunu bilmem ama gerçekten de güzel değil mi ?.Yemek yaparken,hamur açarken çalışacak bir çok geniş mutfak tezgahı var.Bu mutfak tezgahlarında kullanılan mermerlerden en pahalıları granit mermerlermiş öyle duydum ,ben yalancının yalancısıyım vallahi.
 Aaa bakın insanın içini açıyor bu mutfak dekorasyonu.Fakat dikkat ettiniz mi mutfak çeşmesi,evyesi lavabosu neyse işte o mutfağın ortasında.Eğer mutfağınıza bu mutfak gibi bir dekorasyon yapmak istiyorsanız önce eşinizi atık su ve çeşme borularını duvar kenarından mutfağın ortasına çektirmek zorundasınız.Ya illaki de öyle olması gerekmiyor tabi ben olsam o ortadaki alanı yemek pişirilen alan yani yemek programlarında oluyorya ön planda fırın üstü milangaz,ocak vs var onda yemekler yapılıyor diğer evye,çeşme dolaplar vs arkada o şekilde yaptırırdım.Hem böylelikle açık mutfak bu ya içerde oturanlarla bir yandanda sohbet ederdim.Şimdi size banada çok tezat gelen fakat elimde olmadan öyle hissettiğim bir şey diyeceğim.Ben amerikan mutfakları sevmiyorum , yani nasıl diyeyim böyle bakıyorum hayran oluyorum fakat evimde mutfağım ayrı olsun, bana özel olsun isterim ne kadar davlumbaz,Aspiratör vs olsa da yinede yemek kokuları eve,mobilyalara,perdelere siner.Birde ben yemek yaparken beni izleyen meraklı gözlerden hoşlanmam doğal olamam ki.Ay elimle alsam tiksinirlermi? , Dur şöle yapayımda laf etmesinler vs vs kasarım kendimi ben ya.Şimdi tezat olanı söyleyeceğim bu kadın dengesiz ne söylediğini bilmiyor diyeceksiniz.En sevdiğim şeyde yakın arkadaşlarım,annem,ablamla vs mutfak sohbetleri,mutfaktaki masada oturup çay,kahve keyfi yapma,dedikodu yapma :) Ama onların yanında da kasmam kendimi ben ya :) valla cazgırlık yaparım işime karışırlarsa nede olsa nazım geçen insanlar onlar demi :)
 O kadar ev değiştirdim hiç Ankastreli mutfağım olmadı.Bir kere oldu ama oda içinde Ankastre ürünler yoktu:) kurnaz ev sahibi sanki babamızın evi gibi kiracı kendi koysun diye oraları ustaya öyle bıraktırmış.Ankastre ürünler öle çok pahalıda değil fakat ben nihayetinde kiracıyım ordan çıktığımda gittiğim evin mutfağında nereye koyucam onları ki:)L biçimindeki mutfaklara hayır diyebilecek kadın yoktur derim.Mutfağın 4/2 sine hakim olan bu mutfaklara bayılıyorum ben.Bakın ne kadar güzel bir mutfak değilmi .Mutfaklarda stor perde kullanmayı düşünüyorsanız bakın hoş duruyor.Mutfağın zemindeki halıdan duvar boyasına,Aksesuarlarına,Mermerlerine kadar ne kadar renk ve dekoratif olduğunu işte çok uyumlu olduğunu görüyormusunuz nefis bir mutfak renginide çok sevdim
 Vaaaov biz bu mutfakta eş dost sıkıldı mı toplanır horon teperiz artık:).Yani arkadaşım bu kadarda olmaz ki bu kadar büyük mutfağı olanda var olmayanda canımızı çektirip kocalarımıza dırdır ettireceksiniz :)
Yani varya bu kadın laftan lafa atlıyor konu mutfaklar bu ne anlatıyor ya dediğinizi duyar gibiyim.Ne yapayım ben böyle olduğu gibi doğal sesli düşünen ve düşündüğünde olduğu gibi ziyaretçilerine aktaran bir kadınım :) Ne yani siz bu mutfak dekorasyonu resmine baktınızda manzaraya bak be demediniz mi?.Bakın Amerikan mutfak istemem dedim fakat bu tam açık mutfak değil bir kere.2 bu manzara olunca varsın amerikan mutfak olsun:) Birde o camdan baktığında izmir körfezini seyrediyorsan,Karşında karşıya tüm asaletinle duruyorsa ve benim gibi İzmir li ve İzmir aşığıysan hemşehrimsin demektir:)Bakın mutfaktaki stor perde ile odada kullanılan kalın perdenin renkleri takım uyumlu.Tül perde kullanmamışlar zaten ne yapacaklar kullanıp ta evde çıplak dolaşsan kimse görmez.Kapı çaldığında kim ooo diye pat diye açmazsan tabi:)




Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Büyük mutfak dekorasyonu ve mutfak dolapları "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması