Mobilya ve Dekorasyon

0 Havuzlu yatak odası modelleri,Dream bedrooms




Gördüğüm en ilginç yatak odalarından biri.Havuzlu yatak odası dediklerinde gözümde bu şekilde bir yatak odası canlandıramazdım herhalde:).Bu yatak odasını yorumlarken iki düşünüp bir yazmam gerekiyor, çünkü her an edepsiz bir yorumda bulunabilirim:). Bu güzel ve romantik yatak odasını görüp te "Aman ne güzel uyunur burda" diyen varsa aranızda ne kadar temiz kalpli der önünde selam dururum:).Bir çok farklı dekorasyon fikri bir araya getirilmiş değilmi?. Baksanıza ahşabın klasikliği mermerin ve mobilyaların modernliği ne kadar tezat oluştursa da ne kadar hoş olmuş değilmi?.Bu havuzlu yatak odasında uyuma fikri bir çok kişinin aksine beni ürperti.Alçak bir şakacı ya uyurken beni havuza atarsa :)Şaka bir yana bu evin sahibi kimse adamın yada kadının zevkine ne kadar düşkün olduğunu söylememe gerek yok herhalde.Dikkat ettiyseniz birde banyo var arka planda az bir şey görünen bir bakayım bu yatak odasının başka detaylı resimlerini bulabilecek miyim.


Havuzlu yatak odası Dream Bedroom karşıdan yatak odasının ve havuzun görünüşü.
Bakın aynı yatak odasının birde karyolanın üstünden çekilmiş odanın diğer tarafının dekorasyonunu görüyoruz.


Buda oldukça ilginç Denizkızı Yatak odası gibi görünen havuzlu yatak odası modeli.Yanlız bu evin sahibinin hayal gücü üsteki resimdeki yatak odasının sahibinden daha güçlümüş:). Beni uyurken havuza atarlar korkarım bu odada uyumam diyordum diğer yatak odası için. Fakat bu odayı görünce burda yatsam zaten kendim düşerim havuza:).Şu yuvarlak yataklarda hiç yatmadım fakat 2 kişi yatmak oldukça zor olur herhalde:)




Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Havuzlu yatak odası modelleri,Dream bedrooms "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması