Mobilya ve Dekorasyon

0 Paris hiltonun evi,giyinme odaları




Paris hiltonun evi dedim fakat malikanesi desem sanırım çok daha uygun olurdu.Blokumda paylaştığım bir çok yeri çok beğendim,bazılarına imrendim hatta azıcık kıskandığım evler,mobilyalar, vs oldu.Fakat ilk defa hasetimde çatlaya,çatlaya bir sayfa hazırlıyorum.:).Bu sayfanın hemen altına paris hiltonun bir kaç skandalını da ekleyerek içimi biraz soğutursam sakın fesat kadın demeyin:).Altaki videoyu izleyip te paris hiltonu kıskanacak hatta saçlarını yolmak için kuyruğa girmeye razı olacak benim gibi fesat bir çok kadın çıkacaktır:).Ev ev değil saray.Evin içi sanki 1. sınıf ürünlerin satıldığı giysi,takı,aksesuar,ayakkabı,mücevher mağazası.Lüks evlerin,zenginlerin soyunma odası,yada giyinme odası dedikleri bizlerin sadece tek kapaklı,yada en fazla çift kapılı gardırobundan oluşan odalarını nette yada medyada görmüşünüzdür.Sizleri bilmem fakat ben böylesini ilk defa görüyorum.Ayakkabı odasındaki ayakkabıları saymak için hesap makinesi gerekli,Günlük giysileri büyük bir mağazadan daha büyük,Gece kıyafetlerine hiç bakmayın kapatın gözünüzü.Takıları hele mücevher mağazasında yoktur o kadar,Yakutlar,pırlantalar,altınlar,elmaslar neler var neler.Gözlüklerini sayamazsınız.Tokaları,eldivenleri,saç bantları hepsi için özel alanlar mevcut.Hilton ne anlatıyor anlamadım çünkü tahmin ettiğiniz gibi ingilizce konuşuyor:) İngilizceyi iyi bilen biri yorumlar kısmına tercüme ederse sevinirim.Bu videoyu izlediğinizde ne kadar şanslı,zengin diye hasetlenirseniz akşama eve gelen kocanıza bu videoyu gösterip tüm hırsınızı ondan çıkarabilirsiniz:) Videoyu büyüterek gösterip gözüne sokun ki hani onlar bu kadınlara bayılıyor ya bizlerinde onların rahat hayatlarına ve sahip olduklarına bayıldığımızı söyleyin.Baktınız eşiniz hayran olduğu başka ünlü hatunlardan bahsediyor hemen bana mesaj yazın bende o hatunların hangi estetikleri olduğunu,zayıflamak için ne kadar parayla ne kadar yağ aldırdıklarını,Hangi en pahalı,kaliteli kozmetik malzemelerini kullandıklarını,Nasıl böyle paralarıyla,yada koca sevgili parasıyla güzel olabildiklerini bu blokumda paylaşayım.Sizde eşinize gösterin ve aynı imkanları sende bana sağla bak o benim elime su dökebilirimi o zaman diye başının etini yiyiniz.Umarım Hilton bu yazdıklarımı okuyarak kıs,kıs gülmüyordur:)
Nicky hiltonun da giysi odasını yayımlayacağım .Buyrun Paris Hiltonun giysi odaları






Yorum

0 Adet Yorum Yapıldı " Paris hiltonun evi,giyinme odaları "

Yorum Gönder

 
Üste Çık Copyright © 2011-2013 | Kaynak Gösterilmeden Alıntı Yapmak Yasaktır! | Platinum Türkçe Blogger Teması